2024. 12. 21.

Kortdex

Minden gaming hír egy helyen

Megtörte a 24 órás megtekintési rekordot a Discord

3 perc olvasás

Ha nézel külföldi videókat, valószínűleg már ismerheted MrBeast-et, aki többször is megdöntötte a 24 órás megtekintési rekordot. Legutóbbi rekordja 2023 augusztusában volt, ahol majdnem 60 millió megtekintést ért el a videója egy nap alatt. Ezt megdöntötte a GTA 6 előzetese, amit több, mint 70 millió ember látott a nap folyamán, és persze nem felejthetjük el BTS “Butter” című számának videóklipjét sem, amely több, mint 100 millió megtekintést ért el azon a napon, amikor feltöltötték, és jelenleg is majdnem 1 milliárd emberhez jutott el.

Ámde április elsején a Discord megdöntötte az összes eddigi rekordot, ráadásul egy április elsejei tréfával. A legdurvább pedig, hogy mindezt véletlen tették.

A videójuk jelenleg 1.4 milliárd megtekintésnél jár,

és ez a videó 24 óra alatt is elérte a több, mint 1 milliárd megtekintést. A 18 másodperces videó rövid idő alatt megdöntötte a legmegtekintettebb nem zenei, és zenei videója rekordot is. Sőt, annyira sokan nézték meg, hogy a YouTube nem tudta számon tartani, és tegnap órákon át 628 millió megtekintésnél ragadt a számláló, mert egyszerűen nem tudta feldolgozni a sok embert a videómegosztó platform.

A videó itt megtekinthető:

Az X-en (régebbi nevén Twitter) is megosztott a Discord egy posztot a rekord megdöntése után, miszerint:

Hogyan érték el ezt a mérföldkövet?

Nyilván nem kis dolog elérni, hogy a föld lakosságának egyhatoda megnézze a videódat. Sőt, majdhogynem lehetetlen, ha csak egyszerűen feltöltesz egy videót, és hagyod, hogy rátaláljanak az emberek.

De azért a Discord sem teljesen elfogadható módon érte el. A kommunikációs platform beágyazta az asztali alkalmazásukba a videót, ami minden felhasználónak a beállításaiban ment április elsején, megállás nélkül, mindig ismétlődve.

A rekord megdöntése után hamar rájöttek az emberek, hogy mi is történhetett, hiszen a videón egy 10,000:1 megtekintés-like arány volt, ami közel sem számít átlagosnak, inkább azon alulinak. Először azt hitték, hogy simán viewbotolták, vagyis robotokat béreltek arra, hogy megnézzék a videójukat. Viszont ha tényleg ez történt volna, a YouTube már leszedte volna a videót.

Ez sokba került a YouTube-nak is

Mivel a videó a Discordban beágyazva volt, ezért a YouTube nem jelenített meg hirdetéseket a videón. Ez azt jelenti, hogy több, mint egymilliárd személynek játszotta le a platform a videót, úgy, hogy nem kaptak belőle bevételt, és ez egy nagyon nagy profitkiesésnek számít pénzügyi szempontból – mondta Ludwig Ahgren, egy amerikai influencer a Mogul Mail csatornán.

Ha érdekel az, hogy milyen magyar idézetet raktak az ULTRAKILL nevű játékba, kattints ide!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .