Megtörte a 24 órás megtekintési rekordot a Discord
3 perc olvasásHa nézel külföldi videókat, valószínűleg már ismerheted MrBeast-et, aki többször is megdöntötte a 24 órás megtekintési rekordot. Legutóbbi rekordja 2023 augusztusában volt, ahol majdnem 60 millió megtekintést ért el a videója egy nap alatt. Ezt megdöntötte a GTA 6 előzetese, amit több, mint 70 millió ember látott a nap folyamán, és persze nem felejthetjük el BTS “Butter” című számának videóklipjét sem, amely több, mint 100 millió megtekintést ért el azon a napon, amikor feltöltötték, és jelenleg is majdnem 1 milliárd emberhez jutott el.
Ámde április elsején a Discord megdöntötte az összes eddigi rekordot, ráadásul egy április elsejei tréfával. A legdurvább pedig, hogy mindezt véletlen tették.
A videójuk jelenleg 1.4 milliárd megtekintésnél jár,
és ez a videó 24 óra alatt is elérte a több, mint 1 milliárd megtekintést. A 18 másodperces videó rövid idő alatt megdöntötte a legmegtekintettebb nem zenei, és zenei videója rekordot is. Sőt, annyira sokan nézték meg, hogy a YouTube nem tudta számon tartani, és tegnap órákon át 628 millió megtekintésnél ragadt a számláló, mert egyszerűen nem tudta feldolgozni a sok embert a videómegosztó platform.
A videó itt megtekinthető:
Az X-en (régebbi nevén Twitter) is megosztott a Discord egy posztot a rekord megdöntése után, miszerint:
Hogyan érték el ezt a mérföldkövet?
Nyilván nem kis dolog elérni, hogy a föld lakosságának egyhatoda megnézze a videódat. Sőt, majdhogynem lehetetlen, ha csak egyszerűen feltöltesz egy videót, és hagyod, hogy rátaláljanak az emberek.
De azért a Discord sem teljesen elfogadható módon érte el. A kommunikációs platform beágyazta az asztali alkalmazásukba a videót, ami minden felhasználónak a beállításaiban ment április elsején, megállás nélkül, mindig ismétlődve.
Ez sokba került a YouTube-nak is
Mivel a videó a Discordban beágyazva volt, ezért a YouTube nem jelenített meg hirdetéseket a videón. Ez azt jelenti, hogy több, mint egymilliárd személynek játszotta le a platform a videót, úgy, hogy nem kaptak belőle bevételt, és ez egy nagyon nagy profitkiesésnek számít pénzügyi szempontból – mondta Ludwig Ahgren, egy amerikai influencer a Mogul Mail csatornán.
Ha érdekel az, hogy milyen magyar idézetet raktak az ULTRAKILL nevű játékba, kattints ide!